Nelerden Hoşlanırım? #Mim

Merhaba sevgili okuyucularım. Bugün nelerden hoşlanırım adında mim konusu oluşturdum ve bakalım ben dahil başka Blogger'larda nelerden hoşlanırmış?




İlk soruma hemen geçiş yapayım.


  • Yiyecek Ve İçecek Olarak Nelerden Hoşlanırım?
Yiyecek olarak aslında yemek ayrımı yapan birisi değilimdir. Ancak makarna, mantı vazgeçilmezimdir. Özel yemekler hariç bu arada. :) Normal hayattan. İçecek olarak ayrımım vardır. Ben eskiden çok gazoz, kola içerdim ama artık kola içmeyi ve sürekli içmeyi kendimden kesmiş bulunmaktayım. Sonuçta zararlıydı ama bırakamıyordum. İnternetten daha çok bilgilenerek, okuyarak bir gün kendi kendime "Furkan artık kolayı bırakmalısın. Onu içmektense gazoz iç daha iyi." dedim ve o gün bu gündür kolayı özel gün hariç içmem. Unutmadan sevdiğim içecek en çok meyve suyu içerim. :)

  • Film Kategorisi Olarak Nelerden Hoşlanırım?
Film kategorisinde tabi en başta olmazsa olmazlardan birisi aksiyon. Aksiyon en sevdiğim türdendir ancak tabi yanında ek olarak komedi ve dramda olursa oh mis. Bu 3 kategori hoşuma giden ilk üçlüdür.

  • Hangi Kitap Türlerinden Hoşlanırım?
Kitap türü olarak kişisel gelişim okumayı severim. Kişisel gelişimden vazgeçmem ama arada farklılık olması için romanda okuyorum. Nedenlerini vb. sormak isterseniz yorumdan belirtirseniz daha güzel cevaplar yazabilirim. :) Hemen birde tavsiye ettiğim kişisel gelişim kitabı olarak Ahmet Şerif İzgören'in Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır kitabını okumanızı ısrarla öneriyorum.

Tabi ki mim olduğu için bende birilerini mimleyeceğim. İlk olarak sevdiğim kişiler olan Gökhan hocamı yani Blog Gökhan Tekin'i, yirmiikişubat, Klon Balon ve arkadaşım olan Caner'i bu yayınıma mimliyorum. Tabi istek mim isteyen olursa yorum kısmından yazarsa onlarıda hemen mimlerim. :) İyi günler.

6 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
4 Kasım 2015 19:04 ×

Merhaba Furkan
Öncelikle mim için teşekkür ederim. En kısa zaman da cevaplayacağım inşallah
Kolayı bence hiç içmemelisin çünkü çok şekerli bir içeçek kola ben çok uzun zamandır içmiyorum elimden geldiği kadar en güzeli senin gibi meyve suyu

Yanıtla
avatar
Unknown
admin
4 Kasım 2015 19:13 ×

Mim için çok teşekkür ederim Furkan :) . Yarın zaten yayın günüm hemen bende yapacağım. Bu arada ben biliyorsun bugün yazdım ve biraz benzemiş yayınlarımız. :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
4 Kasım 2015 19:14 ×

Ne demek hocam önemli değil. Bende uzun süredir içmiyorum hocam. Dediğiniz gibi meyve suyu en iyisi. :) Yazınızı merakla bekliyorum. :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
4 Kasım 2015 19:15 ×

Önemli değil. Yayını bekliyorum. :)

Yanıtla
avatar
Baran
admin
8 Kasım 2015 00:41 ×

Harika bir mim konusu olduğunu düşünüyorum. Elinize sağlık öncelikle. Dönüşü umarım en kısa sürede yaparım. Yani illaki dönüş olacak ta tam tarih belli değil yoğunum biraz. Tekrardan teşekkürler Furkan :)

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
8 Kasım 2015 20:05 ×

Heyecanla bekliyorum. :) Takipteyim. Geri dönüş olacağı için sevindim. Yorumun için çok teşekkür ederim. :)

Yanıtla
avatar