Burası Çok Sıcak Ter Bastı

Bugün kalktım, yüzümü yıkadım, kahvaltımı yaptım, 2-3 gündür bloglar hakkında kitaplar araştırıyordum. Sonunda güzel bir kitap buldum. Araştırdım, yorumlarına baktım. Güzel kitap. Zaten takip ettiğim bloggerlardan görmüştüm. Merak ettim kendi kendime dedim gidiyim bakiyim şu kitaba.




Başta şehir kütüphanesine baktım orada yoktu, oradan geçtim kitap satan merkezlere. Gittim birinci yerde yok, ikince yere baktım orada da yok, üçüncü yere baktım orada da yok tabi daha bir çok yere baktım kısa kestim. O baktığım daha bir çok yerde de yok. 

Sadece bir yer dedi, şuanda elimizde yok ama eğer alacaksan sipariş veriyim fiyatı şu kadar. Bende İnternet'teki fiyatlarını da araştırmıştım ve daha pahalıydı yok dedim. Bu arada hangi kitap diye sorularınızı duyar oldum. Kitabın adı Her Şeyin Başı Blog. Sonra başka yerlere de baktım oralarda da kalmamıştı.

Eve dönmeye karar verdim çünkü hava çok sıcaktı. Gittiğim yerlere giderken evden aşağıya bayır aşağı yürüyordum ancak çıkarken de tam tersi bayır yukarı çıkacaktım. Hava sıcak olduğundan otobüse binmeyi de düşündüm ancak vazgeçtim yürüyüş olur diye tabana kuvvet dedim ve çıkmaya başladım.

Çık çık yoruluyor insan zaten hava sıcak eve bir vardım duştan çıkmış gibiyim. Duşa girdim, çıktım. İnternet'ten mi alsam diye düşündüm ancak İnternet'te de 2 lira karlı çıkıyordum az daha bekleyeyim dedim bakalım bulursam almayı düşünüyorum. Tabi ki alırsam, okuyup yorumumu da sizden eksik etmem.

Aranız da kitabı okuyan varsa yorumlar da da kitap hakkında ki fikirlerini yazarsa çok sevinirim. Böyle bir yazımı da sizle paylaşayım dedim. Eğer hoşunuza gittiyse beğenip,paylaşırsanız ve aklınıza takılan sorularınız varsa yorum kısmından yazarsanız çok sevinirim.

4 yorum

Buraya Tıklayınız yorum
6 Eylül 2015 02:17 ×

Bu tür kitaplar genelde kütüphanelerde olmuyor. Aslında bu tür kitapların da olması gerek bence , kitabı bulamadığına çok üzüldüm. Umarım internetten temin etmişsindir. kitabı ben okudum ve daha önce kendi blogum da kitapla ilgili düşüncelerimi yazdım. Kısaca özetlemek gerekirse kitap benim için çok faydalı oldu eminim ki sende bitirdiğinde bir çok eksiğinin olduğunu göreceksin.

Blog sayfan çok güzel tema seçimi çok güzel fakat yıkarıdaki menüler tam olarak düzenlenmemiş ayrıca sana güzel bir logo gerek benim sitemden İLETİŞİM bölümünden bana mesaj yaz mail adresini de ekle sana güzel bir logo yapıp gönderirim sana naçizhane küçük bir hediyem olsun.

Bir de yan tarafa İZLEYİCİLER widgetini ekle de takip edeyim siteni vaktim oldukça yazılarını okumaya çalışırım. ayrıca yazılarını beğenen diğer kişilerde blogunu takip eder.

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
6 Eylül 2015 12:51 ×

Merhaba Hocam,

Şuan da zaten kitap elimde mevcut. Dediğiniz gibi hem bildiklerimi tekrarlamış oldum, hem de üstüne daha fazla bilgi eklemiş oldum. Kitabı bitirmeme 33 sayfa kaldı zaten onu da bugün bitirmek istiyorum. Kitabı sizi takip ederken farketmiştim zaten ve iyiki de farketmişim. Önerinizide hemen yapmaya başlıyorum. Yorumunuz İçin Çok Teşekkürler. İyi Günler.

Yanıtla
avatar
7 Eylül 2015 03:06 ×

Kalan 33 sayfayı da okuduktan sonra kitapla ilgili yorumunu yazı olarak yayınlayabilir misiniz? Hakikaten merak ettim kitabı.
Bu arada yeni bir blog açtım desteğinizi bekliyorum.
Site adresim: http://zincifrefikriyat.blogspot.com

Yanıtla
avatar
Furkan NARİ
admin
7 Eylül 2015 13:02 ×

Merhaba,

Tabiki de zaten kitap dün bitti ve çarşamba günün ki yayın için hazır. Çarşamba günün ki yayında okuyabilirsiniz. Yorumunuz İçin Çok teşekkürler hemen bakıyorum blogunuza.

Yanıtla
avatar